måndag, juni 04, 2012

packing light





hur packar man nu för en sådan här resa? i smyg dessutom...
genom den alltid lika stilsäkra Linda fann jag detta fina collage och försökte rätta mig efter det. 

hallå, man vill ju ha lite plats för shopping också!

hade ju gärna sett att det inte var tänkt att regna alla dagar men hey; shit happens och jag tar ändå inte med mig mina Hunters. 



nu har jag några dagar på mig att verkligen särskåda den parisiskt chica stilen. 
& när jag kommer hem ska jag klicka hem den ultimata guiden!

4 kommentarer:

Emma sa...

Ja fransyskorna är ju så sjukt snygga. Välmatchade och très chic, precis som du!

mis(s)match sa...

Men du är ju redan chic av dig själv! Tack för tipset om boken.

Marielle sa...

Hur fint var inte det collaget då?

Anna sa...

Emma: puss!

MissMatch: men tack! boken, ja boken!

Marielle: Pinterest, denna outsinliga källa till inspiration :)