tisdag, juni 19, 2012

till dom bästa

ni vet ju att jag är så glad i vår förskola. 
den allra allra bästa för mina barn. 

slog till på sommarpaket till de härliga tjejerna som jobbar där och tar hand om våra kids hela dagarna. 







vaniljigt till kroppen och rosa till läpparna. 
det här läppglanset från Hawaiian Tropic förresten, världens underbaraste! 
smaken är fantastisk, det har solfaktor 25 och en perfekt konsistens. 







gjorde små tags att fästa på paketen. 







sedan skrev jag ut en kopia av ett inlägg jag skrev i våras. 
och hoppas att dom förstår att jag verkligen menar allvar. 





7 kommentarer:

L8 sa...

Perfekta små gåvor. Jag känner också stor tacksamhet då jag har förmånen att få föra glada barn till fantastiska "tanter" på morgnarna. Så viktigt.

Barfotsgatan sa...

Ger också presenter till alla fröknar. För att de gör ett sådant fantastiskt jobb alla dagar.
//Anna

Sofie sa...

..och det är fint att du uppmärksammar! Säkert uppskattat att få veta att man gör ett bra jobb, som märks.

Akan-Kakan sa...

Men jag döör vad fint! Jisses vad rörd jag hade blivit om jag fått nåt sånt fint. (Eller om jag gett bort nåt sånt också för den delen.)

Nu ska jag förresten testa ditt knäcke-recept!

Anonym sa...

Jättefint gjort av dig, dom kommer säkert bli superglada.

// Jenny

Marielle sa...

Mycket konstigt har man fått genom åren... Detta gillade jag! Men det är inte annat att vänta från dig, förstås. Ett år fick vi fina glas från Boda Nova - både till jul och till sommaren. Bäst hittills! Ja, nu blir det ju inte fler gånger heller ;-)

Anna sa...

L8: så viktigt! så bäst när det bara funkar så fint.

Anna: precis, det behöver dom få veta!

Sofie: ja jag hoppas det. och fick sedan veta att det föll väl ut!

Akan: men hu, inte dö! hoppas knäcket blev gott, jag tycker det är ursmarrigt!!

Jenny: tack, ja dom blev glada!

Marielle: det kan jag tänka mig :)
inte dålig present det där inte, men nu är det andra utmaningar som väntar...