lördag, augusti 18, 2012

känslan


gårdagmorgonens första tanke när klockan ringde 05.10: 

 herre vad trött jag är, varför är jag så trött?! 

efter det jobb såklart.

längtade hem precis hela dagen. 

somnade i soffan. 

puttade omkull tröttmössorna strax efter åtta, i samma säng, igen.

tätt ihop, tryggare än tryggast. 




film, snacks och lack innan vi lade oss strax innan 22. 

idag; inte mycket piggare.

men att vara hemma och hänga med resten av trötta familjen är precis vad jag önskar mig. 

3 kommentarer:

Marielle sa...

Så mysiga de är, era godingar <3

Jag har bara jobbat tre dagar denna veckan, men trött trött trött i fredags iaf...

mis(s)match sa...

5.10 herrugud! Jag osm tycker 5.50 är tidigt! Jag har oxå varit trött denna vecka. Uppe tidigt men fortfarande sent i sängen och så kvällspass ovanpå detta...

Anna sa...

Marielle: goda godingar, våra finaste.
att man kan vara så trött...

MM: :) trött tröttare tröttast = du!?