söndag, augusti 26, 2012

random recap


senaste dagarnas Instagram. 

Blixtens öra. 
ett blåöra. 
vem har hört talas om det förut? 

farliga lekplatser... 





i fredags blev vi bjudna på kräftor hos vännerna M. 
några timmar av snicksnack och lek. 
fredagströtta men glada. 
tack! 







kaffet i högsta hugg på vägen mot jobbet. 
huvva vilka kalla vindar det var! 








mina must-haves i jobbkostymen. 
pennan är divine! 






kom hem sent och pussade de sovande barnen. 
Blixten och hans djur alltså. 
jag dör så gulligt. 
varje gång. 







imorse for jag till jobbet med korvstroganoff i påsen. 
hem åkte jag med en stor flaska Bollinger. 
av en glad kollega som fått byta bort sin lördagkväll med mig. 
eller allra mest var det från hennes glada man. 
 det är samma sort som Bond dricker, hälsa henne det. och säg att hon ska dricka det med sin man. 

tack & bock. 
det hade du verkligen inte behövt! 





i kväll har vi grillat och tittat på blixtarna. 
druckit rödtjut och ätit äppelpaj. 

nu: alldeles för trött. 
natti!




3 kommentarer:

Marielle sa...

Vilken storstilad gest -champagne minsann! Och barn, vänner och god mat... Behövs inte mer :-)

//F sa...

Gammal man lägger till...
När ni druckit den har ni provat de två märken av champange Bond dricker.
Njut!!

Anna sa...

Marielle: storstilad indeed! nope, perfekt liksom!

F: ha ha, du är den femte som kommenterar det ;) vi ska njuuuuta!