lördag, januari 11, 2014

min mix



ganska precis exakt så här. 

har jag sett ut mest hela tiden den här höst-vintern som passerat. 

kappan i ull från Lindex var ett kap sen höst och har snabbt blivit en favorit. 

just nu finner du den i reahörnan för ynka 500:- 

oversized och dubbelknäppt med en härlig krage, marinblå. 

mössan känner vi igen från förra året; leolove! även denna från Lindex.

Carmex räddar mina torra läppar året runt och Essies Chinchilly förstår jag inte hur jag klarade mig utan tidigare... 

tröjor med tryck är svårt men den här i mjukaste grå finns hos Gina Tricot och är en storfavorit. 

mörka jeans från H&M och gosigaste halsduken i kashmir, en julklapp från maken inhandlad på Åhléns. 

Neverfull i den perfekta mellanstorleken från LV, en investering för livet som jag använder nästan varje dag. 

boots med två dragkedjor från Alberville, som jag gillar dessa pjäser! 

Lite Kalabalik och Casio på armarna. 

så; redo för allt. 




min mix

min mix by anjoh featuring low jeans