söndag, januari 19, 2014

pudersnö, powernaps och höga klackar



men PUST!

fjärde lediga dagen till ända och jag måste säga att jag känner mig sjukt outvilad mot vad jag borde... 
tur jag har en ledig dag kvar!

lördagen bjöd underbart solsken och flingor stora som vantar dinglandes ned. 

vi tog vårt pick och pack och pulsade mot backen. 

konstaterade snabbt att pulkan tog räcern alla gånger, samt att O'boy i kaffet är en redig höjdare. 

trötta vände vi om efter nästan tre timmar och då var det bara att dra på sig lacket för att bege sig på tjejmiddag. 

med mig som chaufför fick ungarna följa med. 

och vilken kväll vi hade! 

jag behövde inte endaste droppe alkohol för att njuta av dessa kvinnors sällskap,
tack för kvicka, roliga och tänkvärda timmar. 

han som snart fyller sex år slocknade på mitt hjärta strax innan ett på natten. 
och vid halv tre var vi alla hemma och ögonen slog igen innan vi nådde kudden med huvudet. 

trötta som bara den idag. 

några timmars häng hos mormor och morfar, powernap och spinning. 
pitabröd och fruktsallad. 
tidig nattning och ny serie på Netflix. 

det var den helgen det!







Inga kommentarer: