tisdag, februari 14, 2012

barnen ♥ ZhuZhu


glädjen visste inga gränser när jag idag kom hem med ett paket till mina små gullisar innehållandes en ny liten krabat till Brallisen som genast döptes till Zarafina. Blixten fick en liten bil släpandes en husvagn.
men hur sött är det inte att de här små djuren faktiskt kan köra bil?
och hur sött är det inte att barnen sedan lekte i flera timmar med dessa små varelser?

det var det allra allra bästa med den här dagen, och då hade jag ändå en fin dag på jobbet med glada kollegor och till och med en present.

en del dagar är liksom bara lite bättre än dom andra.

4 kommentarer:

Marielle sa...

Din slutkläm: så sant som det är sagt!

Barfotsgatan sa...

De där dressarna kidsen har på sig; är det tvådelade eller jumpsuits? Superfina. På jakt efter något liknande till mina ligister.
//Anna

mis(s)match sa...

Zhu zhu är äcen favorit här hemma!

Anna sa...

Marielle: så e det bara

Anna: jumpsuits! inhandlade på Lindex strax efter nyår. de hade en superfin blårandig nu såg jag häromdagen spana!!

MissM: hur kan man inte gilla dom ;)