fredag, februari 17, 2012

peppen!

om prick 60 minuter väntar 45 minuter indoor walking.
som jag längtat!
nu struntar jag i en lite snorig näsa och rethostan, här ska tränas.
antingen blir jag sjuk eller så blir jag pangfrisk.

gillar verkligen att träna på morgonen. där kan vi verkligen prata om kickstart!
flera gånger har jag dock gjort misstaget att försöka träna innan frukost, vilket i mitt fall resulterar i mjuka knän och darriga armar och seg hjärna.

idag tränar jag med en skön smoothie i magen.


på min önskelista står den här Smoothiemixen från Renée Voltaire.
full av hampaprotein, acai och spirulina tror jag verkligen att den fungerar både i smoothien och som topping på yoghurten under müslin.



annaliten

4 kommentarer:

L8 sa...

Morgonträning låter härligt! Morgonträning på tom mage fungerar inte för mig heller. Släpigt och slappt är vad det blir då. Ha en skön ledig fredag :)

Emma sa...

Åh, jag längtar efter att få springa en varm sommarmorgon... LÄNGTAR that is!
Hampa till frukost kan ju bli kul ;D

Hon som gick sa...

Näe träna utan frukost är ingen höjdare. Den där smoothie mixen såg mycket intressant ut - måste testas.

Anna sa...

L8: nä fy för innanfrulleträning ;)

Emma: ha ha, eller hur??

Hon som gick: prova prova prova!