tisdag, februari 28, 2012

Converseväder

största önsket just nu.
snön som föll i natt har smält och lämnat gatorna blöta och leriga.
inte Converseväder.
efter Converse kommer ballerina.
jag såg ett par blåfrusna fötter utan strumpor i ballerinor i fredags men kände att det inte var något att hoppa på ännu.
blå fötter har inte gjort mig lycklig en endaste gång.

istället spanar jag vårigt men ändå lite varmt.
kanske en variant på detta imorgon?

mockaskoväder; kan vi enas om att det kommer bli så imorgon?



annaliten

4 kommentarer:

Sahra sa...

Jag invigde mina igår. Men det var då det. Idag blev det slaskstövlar. Blä

pralinen sa...

jag tog conne idag - och väderguden var på :-)

mis(s)match sa...

Alldeles för många stövelpar som inte har sett ljuset denna vinter!

Anna sa...

Sahra: nästan det som är jobbigast; att det är så fram och tillbaka med vädret.

Pralinen: yeyye!!

MM: ha ha, ja så är det!