tisdag, april 16, 2013

nyfiken på



med våren kommer även känslan av att vilja prova nytt, rensa och byta ut. 
jag är mycket nöjd med mina favoriter som jag just skrev om men funderar på att prova några nya och se vad de kan ge mig. 




#5

den gröna pennan från Garneier - Youthful Radiance Caffeine Eye Roll-on sägs få påsarna under ögonen att dra ihop sig. t'änker att den i kombination med concealer-pennan jag redan har eller tillsammans med L'Oreals nya Nude Magique BB Concealer kanske gör underverk. värt att testa!

min BB från Garnier är på upphällningen och trots att det är läskigt tänker jag nog testa BB krämen från L'Oreal nästa gång. den har fått lysande recensioner i alla tester jag läst.

Cliniderms 2-in-1 Peeling & Mask, en dubbelverkande mask som kan användas som peeling och / eller som intensivt återfuktande mask. blir mitt nästa köp!

ni kanske ser mönstret av att ögonen är mitt problem- och ångestområde?
denna dag & nattkräm för ögonen verkar toppen; jobbar både dag och natt - attack från båda håll!

8 kommentarer:

Miss Marie sa...

Jag gillar L'Oréals bb-kräm, men jag har alltid svårt att hitta en färg som passar mig, men den här är ok! Bättre än garniers tycker jag! Den där pennan ska jag prova, särskilt nu när jag är i sista månaden som 29-åring!!!!!!!!!!!!!

Åsa sa...

Jag har garniers "penna" men tycker inte att jag ser nåt större resultat...
BB-cream, jag vill testa, men är tveksam till spfén i ansiktet förjämnan. Sen är jag i så fall ute efter en som inte mattar utan ger lyster, torris som jag är ;) Har du nåt tips?

Marre sa...

L:s BB är himla bra. Deras CC (som jag redan sagt, börjar visst bli tjatig) för mig ännu bättre. Testat "gröna pennan" som för mig gjorde ingenting alls.

Betraktelser/Lena sa...

inspirerades av dig att försöka få bort mina svarta (inte mörka) ringar under ögonen.
hittade denna Garnier Miracle Skin Perfector BB Cream Eye Roll-On Light då den du tipsade om inte fanns på åhlens.

Anonym sa...

@ Åsa här ovan: vill du ha lyster av din BB-creme så är nog den här från Lóreal en av de bästa!

Sen tänkte jag bara nämna att jag slank in på Apoteket Hjärtat igår för att kika på Cliniderm krämen du tipsade om (nattkrämen) och de hade 50% på allt från Cliniderm! Ifall du är ute efter dessa två från samma märke kanske det är läge att slå till? :)

// Jenny

Anna sa...

MM: bättre än Garnier alltså - måste bli ett köp! o - the big 3 0 närmar sig; härligt!

Åsa: mmm, pennan låter liksom lite för bra för att vara sann... :)
jag är också en torris, men nu under kontroll tack vare fina produkter! jag tycker att Garniers BB ger lyster, inte mattar.

Marre: en får nog ta och importera en sån däringa CC ;) pennan är nu STRUKEN från min lista!

Lena: jag tror att det är så att de precis lanserat en ny, min är inte helt ny... :) du gillar??

Jenny: så fantastiskt glad över ditt tips på rea - jag har bunkrat! :)

Anna sa...

Åsa - igen: jag väljer mellan solens starka strålar och lite spf, jag tänker att det kanske är pest eller kolera - vad säger du?

Lena S (betraktelser) sa...

Än så länge gillar jag. Ser i alla fall lite piggare ut på morgonen när jag går hemifrån:-)
Men det kommer väldigt mycket när man ska försöka rolla så just rollern fyller ingen funktion då man måste dutta på.