tisdag, april 30, 2013

easy going



dessa tidiga mornar. 
tröttheten som kommer med dem. 

det blir inga avancerade klädval på vägen till bussen som tar mig till jobbet där jag byter till en ny pyjamas. 

dessa jeans klickade jag hem häromveckan. 
slappa, nötta, mjuka, lite högre i midjan och precis ankelkorta i benen. 
har ännu inte bestämt om de får stanna men det lutar nog åt det. 





easy



glasögon - E&E / väska - Ceannis / armband - Cruciani
jeans och sweatshirt - H&M / ballerinas - La Redoute

4 kommentarer:

Miss Marie sa...

Snyggt! Köpte en gul väska nu i vår och gillar den mycket!

Snyggt kollage, vilket program använder du?

Åsa sa...

Jag körde på en liknande outfit häromdan. Fast med svarta Converse och en svart (fast ändå liknande)väska istället! =)

Librarybeth sa...

Snygga jeans! Ja, alltsammans!
Behåll!

Anna sa...

Miss Marie: gul väska tror jag att jag måste ha!
jag använder mig av Polyvore - mycket bra!!

Åsa: :D snyggt!!

Libby: I did and I love :)