torsdag, maj 02, 2013






hur en ledig dag kan kännas som två är för mig en gåta. 
helt utan att vara utsövd eller genomvilad så tycker jag mig ändå vara sjukt nöjd med ledig onsdag. 

alla tillsammans. 
det är då jag landar. 

barnfylld kväll på Valborg. 
vår lille man ville inte stå och frysa i leråkern framför brasan och jag stannade gärna hemma med honom. 
kurade framför fönstret och fyrverkerierna medan kaffet kokade. 

när tjejtrion somnat i en hög gjorde vi kväll.
igår var vi alla lagom loja.
lördagsfrukost och sedan en heldag ute i trädgården. 
ivrigt studsande, räffsande, grävande och fejande. 

ett extrapass på jobbet idag. 
för tre lediga dagar kan man väl inte behöva ha på raken? 






sköna maj välkommen - jag är så glad att du är här! 



2 kommentarer:

yllet sa...

härliga vårdag!!

Anna sa...

ljuvliga härliga vårdag!