tisdag, maj 21, 2013

numer :: fullvärdig familjemedlem


här, i familjen T, är jag den enda som fått korta små stubbar till ögonfransar - se bild till vänster.

men efter min förlängning igår passar jag in! 




efter nästan två och en halv timme med nedtejpade underfransar, stängda ögon och tjatter var min mycket pillriga vän färdig. 
ca 60 stycken 9 mm långa fransar på vardera ögat är ditlimmat på mina egna små fransar. 

med rätt produkter och lite försiktighet behöver det fyllas på först om fyra veckor. 

känslan är mycket ovan. 
och i spegeln ser jag de långa fransarna och hajjar till. 
någon mascara har jag inget behov av den närmsta månaden. 
jag tror att risken att man blir beroende av den här behandlingen är stor... 




5 kommentarer:

Emma sa...

Ser jättefint ut. Vill se bild framifrån. Vad kostade det?

Akan-Kakan sa...

Wow, vilka drömfransar!!

Marielle sa...

Ojojojojoj! Finfina fransar! Och ingen mascara, o! Men kan man ha det om man vill? Mina fransar är lika korta som dina, men alldeles ljusa. Få funkar det inte va?

Anonym sa...

Wow, jättefint!
// Jenny

Vesnas vardag sa...

Snyggt, hae en väninna som lägger fransar. Får bli lite sommar lyx här