torsdag, maj 30, 2013

vilken onsdagkväll!

sorglig som jag är lägger jag mitt schema i möjligaste mån efter mina Grey's.
vilket innebär lediga onsdagkvällar.
och min man vet att det finns en timme på hela veckan då jag inte kan prata. överhuvudtaget.

gårdagens avsnitt var hemskt hemskt hemskt och alldeles underbart.
jag skrek, grät och snyftade om vartannat. hysteriskt.
gick till sängs med vätskebrist och vaknade med dunkande huvudvärk.
men kära Grey's det var du värd!

nu klarat av sista vaccinationen av hela familjen pust! och tar en liten paus med en andra kopp kaffe innan ett litet rejs hemma och kvällsjobb.

redan torsdag hörrni!

1 kommentar:

Marielle sa...

Ja herregud! Herregud vilken pärs det var igår!!! Och jag missade ändå första kvarten pga otillåtet utdragen läggning... Hade aldrig orkat se en kvart till! (Särskilt inte eftersom mina plågade sig genom förlossningskanalen med en sugklocka med hotande asfyxi när de föddes med vidöppen hjässbjudning... :-( )