måndag, juni 10, 2013

Anna googlar:


Adidas RSP Stability 4 W

mmm, efter att ha sprungit upp på Löplabbets band fick jag domen om min grava pronation. 
framförallt på vänsterfoten. 
inte någon överraskning men glad över att kunna få hjälp med att titta ut en bra sko.

Adidas var det hon rekommenderade: 
Stability eller Salvation. 
eventuellt med en extra sula för mera stöd. 

(att jag sedan kammade hem dessa rosa raringar för ett pangpris på Stadium behöver jag ju inte berätta för henne) 

så ni runners out there: vad tror ni? 
kan det vara något att ha? 

jag kommer aldrig bli någon maratonlöpare, men glada motionärer vill heller inte ha ont i sitt knä. 


2 kommentarer:

miasvardag sa...

Det kommer att bli jättebra! Bara du inte har ont. :-)

Akan-Kakan sa...

Har du provat ut dem på Löplabbet blir det säkert kanoners!