onsdag, juni 05, 2013

att andas en smula


hektiska dagar, minst sagt. 

fint väder men inte så mycket ledigt. 

det där livet som rullar förbi, känns just nu bara som ett enda långt upplopp till semestern som startar vid midsommar. 

fem minuters vilopaus inför klippning. 

kan vara att min frisör har den bästa av utsikter just utanför fönstret. 

synd bara att jag glömde morgonkaffet hemma... 






känns härligt att nu kunna berätta för er att min hårkris kan vara över 
att detta inte är på löpet på Aftonbladet är för mig en gåta! 

kapade några ynka centimeter och ändrade formen. 
det var allt som behövdes. 

nu kan jag leende gå även denna sommar till mötes. 
om än fortsatt tunnhårig och med en kortare frisyr. 
yey!


1 kommentar:

Marielle sa...

Underbart att hårkrisen är över! Måste ta tag i min också, men så har den ju pågått så länge jag minns också...