måndag, juni 17, 2013

vad livet handlar om just nu


våra tre nya familjemedlemmar. 
mamma Molly och hennes treveckorsungar Lille Skutt och Puff. 

de mest bedårande små ulltussar du kan tänka dig. 
och det kommer från en kvinna som i vanliga fall är ganska oblödig vad det gäller djur. 

men de här har jag i mitt hjärta. 

inatt låg jag vaken och oroade mig över rävar och fåglar, slut på vatten och allmän misär i buren när vi om morgonen skulle säga godmorgon. 

men de var pigga som små mörtar när vi kom ut och sa hej. 


tre kaniner denna sommar, 
och vi har fullt upp och slipper därmed närmare semesterplaner. 



2 kommentarer:

Anna sa...

Hej Anna,

Jag kommenterar i stort sett aldrig några bloggar. Är alltså en riktig smygläsare. Nu har jag dock läst din i några år (!) och tycker att det kan vara på sin plats att ge sig tillkänna... Jag vill bara säga att jag tycker att din blogg är väldigt bra och inspirerande och att den helt klart utgör en av mina favoriter. Jag tycker framför allt om mixen av yta och djup samt att du, såsom jag uppfattar dig, vågar vara personlig. Hoppas att du och din familj får en bra sommar! Hälsningar från Anna i Göteborg

Anna sa...

Anna:
vilken kommentar! det är så himla spännande att finna små avtryck från hemliga läsare ibland!
din kommentar sparar jag i hjärtat,
hoppas du vill hänga kvar här och att du kanske vågar dig på att kommentera igen.
kram