måndag, juni 03, 2013

samtidigt på Instagram


den som lagt mitt schema borde tänka över sina synder. 
treskift, 90% och för lite ledigt emellan hästpass. 
tröttman är monumental och jag somnar lite överallt. 
tror säkert att den där envisa slängen av hosta och snor har ett finger med i spelet också. 


men jag harvar på!
tvättstugetjänst och små böner om mjölkslattar till kaffet, Blixtens alla vackra saker som fyller hans bord och den ljuvliga morsdagsbuketten är sånt som gör det hela lite lättare. 





min lediga dag; fredagen, var i alla fall alldeles perfekt. 
städa av hemma, PW runt kohagarna. 
promenad hem med min lilla blomälskare. 

stora tjejen har nästintill drivit mig till vansinne med tjat om en naveltröja. 
vad en naveltröja är? 
en sån som slutar strax ovanför naveln. 
inte mitt favoritplagg här i världen men för jäkla sött på sjuåring. 
med ett linne under mind you. 

efter klädshopping kommer blomshopping - yey! 
blev chokladblommor i år igen. 
stora favoriter. 






idag var det visst måndag och den sprang som vanligt på i ett rasande tempo. 
konstigt det där; att det kan vara måndagsrörigt på en arbetsplats som har öppet året runt dygnet runt. 
men så kan det vara! 

tisdag onsdag och efter det kommer både makens födelsedag och dagen då vi far till Kolmården. 
nedräkning - det förstår ni va? 


1 kommentar:

Sara sa...

En naveltröja är en tröja där man ser naveln, så himla snygg tycker jag, har på mig detta nästan hela tiden, har en naveltröja där man till och med kan se nedre bh:n