måndag, juni 03, 2013

sex år and counting

sex år som fru igår.
firades inte lika storslaget som förra årets Parisresa.
men vet ni; det gör liksom inget.
vi kommer alltid ha Paris för det första.
och annars då: jamen vi skulle väl inte varit tillsammans så länge om vi bara levde för de där få dagarna som är så himla speciella.

jag föddes ju som tant och har alltid älskat det lugna i livet.
minns hur jag drömmande skrev i min dagbok som 18 åring när vi just mötts om hans lugna sinne och raggsockorna på hans fötter. hundpromenader. te-drickandet. lugnet.

i höst firar vi 15 år som par och jag kan inte se mig med någon annan än just dig.
du ser mig.
hör mig.
känner mig.

häromveckan när vi satt tysta och ensamma i bilen och du tog min hand till Bruno Mars Locked out of heaven, det ger mig rysningar än idag.

älskade, du och jag baby

3 kommentarer:

Frida sa...

Åh så fint! Grattis till er!

Joel sa...

Puss, älskling!

Marielle sa...

<3