torsdag, juni 27, 2013

mycket Annas ben


jag har lovat mig själv litegranna att inte bara slentrianmässigt dra på mig jeans. 
jeanstjej som jag är. 

utmanar mig själv med att välja kjol och klänning, jag vill att det ska synas i garderoben att det är sommar. 

innan midsommar klickade jag hem två par nya Moheda från Sportamore - mycket nöjd! 




i tisdags var Thailandsfeelingen total med stråhatt och flipflops. 
men när jag under onsdagen tillbringade närmare sex timmar i huckle och gul färg över hela kroppen så var jag tillbaka på noll igen. 

färgglatt till kvällen för att pigga upp mitt trötta nylle. 





en Annas ben om dagen en så länge va; inte illa!

5 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Men vad är det för galet snygga randiga brallor du har??

Har inte testat Moheda, ska kanske göra det. Priset är ju något angenämare än hos Hasbeens.

Marielle sa...

Du är ju hur fin som helst, även i huckle!

Marielle sa...

Du är ju hur fin som helst, även i huckle!

Vesnas vardag sa...

Åh, vad är det för snyggt randigt du bär?

Anna sa...

I will not keep calm: det är en kjol från way back when - Åhléns reakap! prova Moheda - grymmes!

Marielle: tack!

Vesna: se svar ovan :)