lördag, juni 29, 2013

loving lately






oavsett semester eller ej; sommaren är i alla fall här. 
och jag tycker att det är lite lättare att jobba på sommaren då man kan stämpla ut och åka direkt till badstranden eller kanske mötas med ett glas vin och en varm grill hemma. 


inte sitter  det Dior på mina naglar just nu men färgerna är desamma! 
härligt ljus turkos på alla naglar utom vänster ringfinger som är i en knallig aqua. 
sommarfräscht! 




kanske har ni sett dessa snoddar? 
jag köpte mina på H&M men använder de mest som armband. 
tokbilliga och förmodligen har jag lessnat nästa sommar. 
men låt så vara. 










vit skjorta, jeans och loafers. 
blir inte mycket snyggare än så. 
här kan man låta sommarbrännan tala för sig själv, naturlig make up och bara lite bling på toppen. 






vi har en stensamlare i familjen. 
och just nu är mängder av hans stenar i färgen Puts 16... 
jag tänker mig målningsprojekt till regniga dagar! 






inser att det inte bara är jag som får total mattorka på sommaren. 
trots att det är så himla lätt med sommarmat egentligen. 

gillar det här tipset på grillade tillbehör för fredagstacosen. 

eller kanske kan ni utmana er själva och äta tacos på låt säga... en tisdag! 

loving lately summer edition!


******


inspiration och bilder från min Pinterest






Inga kommentarer: