fredag, november 09, 2012

höstmyset!


här är den: 
koftan jag köpte i helgen, eller för tusan - jag köpte två!
en grå och en svart. 
bara för att dom var perfekt och varma och hade säkerhetsnål. 
kommer från Gina Tricot och är dagens tips. 

här tillsammans med fina kompisar. 
på den ena sidan hemmamys, på den andra utemys.


for fall



pyjamasshorts - Lindex / mössa - H&M / raggsockor - Lindex
halsband - Sophie by Sophie / jeans - Lindex / hårsnoddar som armband - Marc by Marc Jacobs
tantsnusk - Adlibris / the - Löv / gummistövlar - Joules, Top Shop

6 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Fint collage! Och koftan ser härlig ut. För att inte prata om armbanden...

Anonym sa...

Å så fin! Tack för utförlig info om koftan. :)

// Jenny

Lisa sa...

Riktigt snyggt! Älsk på både koftan och stövlarna!!

Marielle sa...

Såg att koftan finns i brunt och kräm, det blir nog mina färger det. Varm och go, hoppas den sitter bra för vi har så nedrans kallt på högskolan...

smile sa...

Tack för tipset om koftan! Jag kontrar med att tipsa om både böff borginjången OCH en fantastisk tarte tartin. Recept på sistnämnda lägger jag ut så fort jag kommit ur min franska matkoma.

Trevlig helg!

Anna sa...

Iwnkcaycfo: tack! armbanden är to die for!

Jenny: de nada :D

Lisa: älsk!

Marielle: den är varm!

Smile: ser verkligen fram emot recepten!