torsdag, november 15, 2012

T -20



mindre än tre veckor till avresa nu. 
overkligt. 

barnen är taggade till tusen och föräldrarna nästan ännu mera. 

ofattbara två veckor tillsammans utan tider att passa. 
med värme och solljus. 







vi landar åter på svensk mark den 20:e december vilket innebär att julklapparna måste
vara inhandlade innan avresa. 

således har maken och jag en shoppingdate imorgon. 

om jag nu finner mitt Visakort... 

hur är det med er? 
har ni köpt några klappar? 
byter ni klappar över huvud taget? 
dela gärna med er av bra presenttips! 





2 kommentarer:

cia sa...

Klappar klara,Jag köper till en i min familj som vi lottar.
Sen till amos,tjejerna & A.
Så de går snabbt ;-)
Lycka till med köpen;-)
Kram

Marielle sa...

Klappar ger mig alltid huvudbry... Men mannen i mitt liv och jag brukar lägga lite pengar på nåt gemensamt, i år blir det färg för att bli av med den mörka ytterdörren, de fula mörkt, hallonröda väggarna i hallarna och furutrappan! Resten är fortfarande på funderingsstadiet. Troligtvis blir det biljetter till Disney on Ice till stora i år igen, frågan är om lillen ska med också...
Tycker att det är svårt att finna balansen mellan att det är så vansinnigt roligt att ge bort (och att få) presenter och att det är en vansinnig i-landsindustri med prylar vi hamnar i varenda år. Men som sagt, jag klurar på det.