fredag, november 02, 2012

loving lately


somnade i soffan igår. 
helt. slut. 

inser att det är november nu och att en sjuåring snart ska firas. 
planeras. fixas. donas. 

ballonger, ingen kan vara nere med en ballong tror jag Nalle Puh sa. 






annat som piggar upp är washitape. 
washi washi washi. 

Mokkasin har massor att välja bland. 







fint som gör mig lycklig; vackra fotografier på glada människor. 
här Diane Keaton anno 1975.








för några veckor sedan gjorde jag min första carbonara. 
varför jag väntat så länge är för mig en gåta. 
barnen åt till det sprutade ur öronen dessutom. 

följde den här länken hos Weronica. 
perfekt comfort food i kylan. 








har ni det också kallt? 
en morgon mätte vi sex minusgrader. 
s e x. 
brrr.
tur man kan köra lager på lager. 









idag är det fredag. 
fredag! 
jag är ledig i helgen och proseccon ligger på kylning. 





jag är ledig i helgen och det innebär; 

n a g e l l a c k !

bara några timmar kvar till kvällen nu - U can do it.






alla bilder och länkar finns på min Pinterest

Inga kommentarer: