fredag, mars 15, 2013

äntligen fredag



men vilken konstig vecka! 
sjukdomar hit och sjukdomar dit. 
ingen är riktigt hundra tydligen och kräkan tog en svängom igen... 

således får jag ägna även denna fredag till att städa bort baciller och tvätta som en tok. 

längta efter riktig vår och värme. 
tittar på pastelliga bilder och drömmer. 



bildkälla: Pinterest. 


lyssnar på Miriam som är ny på min Spotify-lista. 
lyssna om ni missat tycker jag! 







kvällen blir lugn. 
kanske att jag ser den där filmen maken tjatat om. 
jag är så dålig på att orka se färdigt filmer... 
gillar mest att ha lite surr i bakgrunden och flippa runt bland inspiration på nätet. 
Adeles konsert i Albert Hall skulle vara perfekt som ljudvägg ikväll. 







ljuvlig fredag på dig! 


2 kommentarer:

L8 sa...

Så väl jag känner igen det där att inte orka se en film till slut. Ha en skön helg.

Anna sa...

:) skön helg på dig!