fredag, mars 15, 2013

någonstans i framtiden


kommer vi ändå se ljuset och solen och värmen och vilja - nåja - krypa i mycket tunnare kläder. 

min bikini förolyckades i badhuset senast och jag sörjer en smula, den orangea favoriten från förra året finns inte att finna igen. 

letar ny och inser att bikini - det är sannerligen inget man bara köper. 

provrum, hudton och en mage som är allt annat än redo för dagsljus får mig att streta emot. 

dessa tre står just nu på prova-listan i alla fall: 

blåmönstrad från Lindex, karamellen och den pudriga från H&M. 

vilken skulle du valt? 

de stora byxorna på den blå ger den pluspoäng och de små byxorna på den pudriga drar ju sannerligen ned betyget där... 




bading time


6 kommentarer:

liten sa...

Blå! med hatt och tygskorna!

Linda sa...

den blå!!
måste spana in!

Anna sa...

då tycker vi samma lika tjejer!!

smile sa...

Ja! Blått är flott!

anna sa...

ja. åh den blå... ska vi ligga på samma filt i lika bikinis i sommar? fast vänta, mina boobs vågar nog inte ligga intill dina ;P

Anna sa...

Smile: så sant!

Anna: ha ha, jodå - klart vi ska! jag kommer dock inte bära denna bikini - inte gjord för mina boobs ;)