måndag, mars 11, 2013

kvällens fyra snabba


måndag - och den har varit precis som en måndag brukar på jobbet : 
ganska rörig! 

här är kvällens fyra snabba: 




1. mycket glad över att förklädet åkte på innan mix av paprikasoppa. mycket glad. 

2. just nu provar vi City Gross matkasse. första kassen knackade på dörren nu ikväll. 599:- för fem middagar för fyra personer. det jag plockade upp såg mycket fräscht ut! 

3. veckomeny. bra för skoltjejen som alltid är hungrig och samtidigt tränar sin läsning. 
ni ser ju att det finns mycket fint på menyn den här veckan! 

4. jag tog mig ut på en vindpinad promenad och nu är jag äntligen VARM. vintern - kan vi inte vara färdiga med kylan nu?!

4 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Vi har haft City Gross matkasse, tycker den är jättebra! Fina varor och lätt att laga och rätt stora portioner. Just nu pausar vi, men kommer nog att ta upp den snart igen :)

smile sa...

Heja City Gross! Kul att ni testar. Vi är som sagt supernöjda. Hur god såg inte veckan lax ut?

Emma sa...

Jag tycker lördagen ser bäst ut! Sponsrar CityGross? ;-P

Anna sa...

IWNKCAYCFOO: härligt! vi har ännu bara lagat en rätt men den var GOD

Smile: hejja hejja! den såg god ut och var det med :)

Emma: but of course darling!