lördag, mars 02, 2013

fredagskänslan


gårdagen gick mig på nerverna. 
efter en vecka hemma och på resande fot! med krassligt självt och ungar som kräver lite extra kände jag att det stod mig upp i halsen. 
ensamtid, är det inget vi jobbar med nuförtiden liksom. 

skickade ett sms och bad maken köpa mer nässpray och Ipren innan jag dök in för att skrubba av badrummen. 

så dyker han upp som en annan prince charming med tulpaner. 
och kan vi nu ge honom cred för att det här är tredje fredagen i rad som jag får blommor. 
puss!

min man, bara min. 






efter att ha skurat klart badrummen och stängt in mig i sovrummet med nya DV var jag nästan som ny, nåväl... 

fick en drink i handen och blev faktiskt trevlig och nästan snygg. 

fredagar. 

bästa jag vet. 
tror jag ska önska mig fler i födelsedagspresent nästa år.