fredag, februari 22, 2013

big girls do cry


men kolla titta!
hon gjorde det!





uppladdningen och nedräkningen hade pågått och en vecka och igår var det så dags för den stora dagen. 

med oss hade vi hennes bästa vän samt hennes mamma, som fint nog kommit att bli en av mina nära vänner. 

den mycket lugna och noggranna mannen på Smycka i Sollentuna centrum kan verkligen rekommenderas. 
jag är lätt allergisk mot vuxna som pratar barnspråk med mina barn, den här mannen klarade av att lugna och få henne att lyssna då hennes kaninhjärta trummade på i 210 med ett helt vanligt samtal.  
hon hyperventilerade och grät om vartannat. 
efter en fem minuters paus var hon redo. 
1 .  2  .  3 .   pang

så var det klart. 
euforin efteråt - obeskrivlig från oss alla fyra. 

pizza och shopping fick avsluta en fin kväll vi alltid kommer minnas. 

...

en annan som hade kaninpuls, hyperventilerade och nästa grät var jag. 
nästan 30 cm kapat på längden och jag skulle lyssnat på min Anna; det är inte en bra idé. 
nope, jag var inte redo. 
men vad tusan, det växer väl ut. 
bild kommer när det kommer. 

hälsningar hon som är mamma till en sjuåring men ser ut som en 14-åring. 

3 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Oh! Vilka minnen jag får. Lek is tror jag att det var och satan vad ont det gjorde men ack stoltheten!

anna sa...

sötnos-Alice! och grattis Sixten! och vadå,ångrar du klippet!?! ånej vad jobbigt :( kram!

Anna sa...

Miss UD: jeteont! men känslan när man klart det - helt värt!

Anna: ÅNGRAR! nåväl så kan det vara . kram