söndag, februari 10, 2013

vår helg


mitt Instagramflöde svämmar av bovetegröt. 
ser inte gott ut. 

lyxade barnens frukost med HFHS high fat high sugar 
lördagar är inte en dag för att snåla. 





vi gjorde oss redo för kalas. 
stora tjejen provade sommarklänningar och matchade med guldglitter. 
avslutade med pälsväst innan avfärd. 






lillebror har också sommarlängt. 
ritade äppelträdet i trädgården. 
och solen!






själv hade jag kökstjänst. 
semlor och Key Lime pie. 
som sagt; inte snåla på en lördag. 






särskilt inte när ens lilla lilla lillebror fyller 30 år. 

hurra hurra hurra HURRA! 






kan vara så att även jag är sugen på vår... 
i brist på Freshy på naglarna tjongade jag på med neon och guld runt halsen. 








det var den helgen det - en helt ledig lördag.
efter dagens jobb är jag trött. 

en kopp fika och tidigt i säng; söndagsnöje! 


Inga kommentarer: