måndag, februari 11, 2013

i min hjärna just nu



knappt att jag kan jobba. 
tänker bara hår hår hår. 

min trötta man är i behov av hjälp

inte kort men jag tänker lång page. 
nedan axlarna. 
så det kan vara ruffsigt härligt.
spegelblankt. 
uppsättbart. 
fantastic kanske. 

men ändå; mitt låååånga hår! 

nåväl. 
jag har några veckor till klipptid. 





kommer absolut sakna långa flätor och fluffiga knutar. 
men var sak har sin tid. 

vill pröva kort hår med balsammetoden. 
nu när det är tämjt och helt annorlunda mot den galna kalufsen jag hade förut. 

spännande!

dags att fara till jobbet, med håret i en hög knut. 

6 kommentarer:

ingis sa...

Jag säger klipp, det växer ju ut igen :)

Emma sa...

Jag sparar bilden längst ner till höger i min egen hår-inspo-mapp. Snygges!

Marielle sa...

Min svägerska frisören är sugen på att sätta sina nya saxar i mitt rufs! Ska bara ta mod till mig... Kanske kommer min inspobild som ett iMessage inom kort ;-)

Marielle sa...

Bilden högst upp till vänster kan jag inte få ur huvudet...

liten sa...

Oh fint kollage! Jag sparar ju ut men testar lite olika på vägen.

Anna sa...

ingis: JA! jag har bestämt mig för det nu!!

Emma: härligt! man kan aldrig få för mycket hår-inspo!

Marielle: men oh så spännande! jag kan knappt bärja mig!

Liten: spara ut kan ju vara ett lite helsike... men du lyckas galant!