fredag, februari 15, 2013

vad gör man med en fredagkväll?


till exempel kan man somna på bussen hem. 
trängas i kön på ICA med alla krassliga småbarnsfamiljer. 
trösta trötta ungar. 
slänga ihop något lätt och gott. 
strunta i vinet. 
rulla i säng två trötta ungar. 
pimpa för femårskalas. 
säga godnatt till sin man. 
stanna uppe och googla. 

jag googlar följande: 

macroner
fann en citronvariant jag måste måste måste prova. 




för att dagens jobbdag fick mig att vilja se mer bäbisar. 
sovande barn; det gölligaste som finns. 
skrikande olyckliga hungriga barn - not so much. 
punkt. 





girls. 
visade sig inte söka efter just det jag letade efter... 
inte så intresserad av bilder på girls next door osv. 

såg pilotavsnittet av Girls som nu visas på Svt. 
sist av alla, jag ja vet. 
gillar. 
förutom det där att i såna här serier ska det alltid vara dåligt sex med. 
annars: tror att det kan bli en serie att följa! 






men nu måste vi säga godnatt!



2 kommentarer:

Emma sa...

Gillade oxå Girls, tror den kan bli bra jag också!

Anna sa...

vi hoppas!!