måndag, februari 04, 2013

samtidigt på Instagram



insta-skrytet. 
de fina bilderna i livet. 

men ibland är det ju så, känslan i bröstet är fin. 

just nu är det så; här är min skrythelg





torsdagen firades med hög midja, bulle från Saturnus och trött ansikte på väg hem från en toppenkväll med toppentjejer. 

fredagen försvann i ett galet tempo, min hjärna gick på högvarv och jag var mer än lovligt förbannad på mänskor som tar beslut och förminskar. 

sov närmare 10 timmar och vaknade på min rosigaste sida. 
vårpimpade brickan, lackade naglarna, bakade semlor och såg barnen klä sig i slips och paljetter - mer än redo för mello-mys. 
avslutade kvällen med bubbel framför snyftare.

söndagen startades med träning och pangväder. 
sedan badhus med fina vänner och oerhört vass rutschkana. 
min favoritbikini är nu trasig, stackars mig. 

finhelg, det ser ni va? 

nu är februari officiellt i gång och det är bara att börja töja magen för alla tårtor och semlor som komma skall denna månad. 
födelsedagsmånaden i vår familj. 

glad måndag på er. 

4 kommentarer:

smile sa...

Hurra för instaskryt! Mer instaskryt åt folket!

Här har vi en månad till på oss innan vår värsta kalasmånad börjar. Mars är en enda sockerdimma.

Fortsatt trevlig vecka!

miasvardag sa...

Sicka härliga bilder! Klart man måste skrya om skön helg! :-)

Anonym sa...

Fina bilder, ni verkar ha haft en bra schyssta dagar!
Vad är det för fint stjärn-halsband som syns på en av bilderna?
// Jenny

Anna sa...

Smile: hejja hejja skrytbilderna! sockerhöga ska vi fira oss in i våren - hurra!

Mia: men eller hur??

Jenny; mycket bra dagar, tack! halsbandet är en del av ett tvåpack och kommer såklart från HM.