onsdag, februari 06, 2013

önskelistan dag 20


idag - en vecka till min trettiotreårsdag. 
kickar igång min slumrande önskelista igen. 
på allmän begäran, eller så. 









att hoppa i mjuka kläder när man är trött är bland det finaste som finns. 

de trista svarta byxorna jag bär nu har sett bättre dagar. 
jämngamla med min son faktiskt. 

marinblå finingar från Stadium önskar jag mig. 
det och ett par tofflor utan hård sula, så de kan kuras i soffan. 

har jag varma fötter och en halsduk runt halsen så klarar jag vilka motgångar som helst. 

4 kommentarer:

smile sa...

Jag önskar mig också ett par mjuka tofflor. Jag har i och för sig redan ett par men de har femåringen lagt beslag på. Hon älskar dem, även om de är tio nummer för små. Ibland har hon dem på sig och ibland är de sängar till dockorna.

Men du, jag har nog redan sagt att jag hugger dina önskelistor rakt av när det är dags för mig att fylla år i juni? Attans vad lik smak vi har.

smile sa...

För stora! Tio nummer för STORA menar jag! Börjar bli trött märker jag.

:-)

Marielle sa...

myskläder - bäst på hela dagen!

Anna sa...

Smile: great minds think alike? :D

Marielle: ja! härligt!