torsdag, februari 14, 2013


tack alla himla härliga mänskor som läser här!
tack för att ni kommenterar, peppar och hurrar. 
kommer med insikt och igenkänning. 
utan er vore det en mycket mycket sorglig sak att blogga. 

ni är bäst! 
tack. 



bilder från Pinterest


14 februari, Alla hjärtans dag, dagen efter min födelsedag. 

jag kommer fira mina barn och min man. 

inte för att ta udden av kärleken jag känner alla andra dagar. 

mer för att jag gillar att fira och för att säga SLUTA! till de som förminskar den här dagen till korttillverkarnas och rosförsäljarnas högtidsdag. 

nä hallå hej, om det finns en kärleskdag så tänker jag fanimej fira. 

annars är det som om att inte fira Svenska flaggans dag för att någon skulle tycka att jag är rasist. 

hurra för kärleken idag. 

4 kommentarer:

smile sa...

Hurra! Hurra!

Frida sa...

Kram på dig, du är så vis!

Emma sa...

hurra för dagen och för dig, för att du är så bra fina du! <3

Anna sa...

Smile: HURRA!

Frida: kram goding!

Emma: fin är du <3