torsdag, oktober 11, 2012

fredag på en torsdag

är som vanligt helt dagvill.
treskiftsåkomma.

idag är det i alla fall torsdag men jag har galen fredagskänsla.
det sista maken sa när han gick i morse och kysste min panna var:
- fredag idag, nästan i alla fall.

vi har båda jobbat mycket och intensivt sista veckan och uppladdningen för en helg tillsammans känns på topp.

frågade barnen vad dom ville göra på lördag då det är vi, the fantastic four, och bara vi tillsammans.
om vädret tillåter lutar det åt grill av korv i en skog och lugn eftermiddag med godis och spel.

inte mig emot!

har redan handlat och lämnat barnen, väntar på att kaffet ska kicka in.
på med en ansiktsmask och musik på högsta volym - här ska städas!
ikväll drar jag till lärdomsstaden för att hänga med två härliga systrar.
wihooo!!


2 kommentarer:

Marielle sa...

Jag har också höst i venerna! Behöver bara en rejäl, lagom varm jacka för att kunna njuta mer av den...

Anna sa...

injisera höst? love it!