fredag, oktober 05, 2012

post-bulldag



nå; kanelhangover idag?

eftersom jag inte kan baka bullar så blev det köpe-bullar här. 
och bara smulorna hamnade på bild. 





idag väntar en annan pangdag: 

ledigt och finfina planer. 

skolan är stängd och jag ska hänga med de bästa barnen och även Brallisen bästa vän. 

först pyjamasparty, japp det blir lämning i arla morgonstund här nu snart. 

frukost och morgon-tv. 

i väntan på att leklandet öppnar. 

det blir full rulle idag, det kan jag lova! 


ha en fin fredag nu allihopa. 

2 kommentarer:

smile sa...

Låter härligt!

Här är dottern och jag också fredagslediga. Vi har börjat dagen med pärlplattbygge. Hann knappt få undan frukostsmulorna förrän pärlorna skulle fram.

Ha det gott!

Anna sa...

Smile: pärlplattor producerade jag med frenesi när jag var liten, mina egna barn har aldrig försått tjusningen uppenbarligen... :)