fredag, oktober 19, 2012

fredagstipset


i flera år har jag läst om Clarins askungekräm Beauty Flash Balm. 
varit nyfiken på om ryktet verkligen stämmer; 
att den stramar upp och trollar bort tecken på trötthet. 
vem vill inte ha en sådan kräm? 

i veckan gick jag till Kicks och bad om en liten burk att prova med. 
och jag måste säga att jag är glatt överraskad! 
om man använder den på rätt sätt är den verkligen bra. 

det är inte en dagkräm, utan mer som en primer. 
jag har använt den efter min vanliga dagkräm, precis innan mineralsminket och den har verkligen gjort att ansiktet känts mindre pluffsigt och stramare. 
efter 8 timmar i klibbig sjukhusmiljö har sminket fortfarande suttit bra. 




Kicks kan man just nu fynda denna kräm med 20% rabatt fram till 23/10
dessutom skickar de med en Gentle Foaming Cleanser på köpet. 

jag slår till imorgon! 



4 kommentarer:

Åsa sa...

Intressant! (jag faller som en fura för allt som sägs strama år och lyfta upp)
Jag kanske skall kolla taxfreen på nyår...

Librarybeth sa...

Gimme Gimme - en sliten bibliotekarie får lov att titta in på Kicks, tror jag bestämt.

typ36morsan sa...

Helt klart en av mina favoriter!

Anna sa...

Åsa: :D klipp till vettja!!

Libby: handlade du? funkar det?

Typ 36: kul att höra från någon som redan provat och är nöjd!