söndag, oktober 14, 2012

loving lately



söndag! 
ett svep? 
håll tillgodo. 

Smäm blixtrar med kreativa tips, sådär plättlätt att jag nästan blir irriterad över att jag själv inte kommit på det... 
washi-tape i mitt hjärta. 





alltså; så snyggt! 
håret. 
halsduken. 
byxorna. 
skorna. 
!!!







oerhört gullig idé! 







återigen; sjukt smart! 
ta ut bitar av brownien med kakmått och sedan forma resterna till små praliner och rulla i socker/kanel/kakao. 







höstpysselinspo! 









Annixen tar inspirerande bilder och är så kreativ. 
precis likadant har jag gjort med vår ljung utanför dörren. 









ibland tänker jag att det är svårt att uppfostra barn i denna värld av egocentriska självförverkligare som kliver över lik. 
men jag är övertygad om att man kan komma lika långt genom att vara snäll. 








all inspiration finns pinnad på min Pinterest

3 kommentarer:

Librarybeth sa...

:D Tack! Finfint alltsammans!!!

Anna sa...

visst eller hur!?

Marielle sa...

Älska höstpyssel! Bland det bästa höstpysslet på gamla jobbet som förskollärare :-) Sååå tacksamt att greja med vackra löv.

Fin inspiration för övrigt också!