lördag, oktober 20, 2012

run!


ännu har jag inte provat att springa vintertid, utomhus alltså. 
kanske blir detta vintern då jag börjar? 

ni som springer i alla väder - vilka dobbar är att rekommendera? 
billiga på random butik eller special special? 

färgglatt och peppande vill jag gärna klä mig när jag tränar. 
inget sätter fart på hjärtat som färg. 

i DN förra söndagen visade deras undersökning att H&M's sportbehåar var allra bäst. 




RUN



mössa - Geggamoja / sportbehå - H&M / läppglans - Love & Toast
klocka - Casio Baby-G / tights - Gina Tricot / sweatshirt - Gina Tricot
sneakers - Nike, Sportamore

4 kommentarer:

//F sa...

Craft äger!
Köp deras fodrade tights,vips så slipper du underställ på dina vackra ben...funkar för mig till -10.
Kolla dock deras vindtäta underställ.
BH varken kan el vilja sia om..
Du lär ju ha åkt skidor på riktigt vet jag,då vet du att knähöga strumpor skyddar underben.
Vännen,när visar vi små kidsen hur man hanterar ett par lagg??
Till sist, farbror coachar...alltid mössa samt klä sig så man fryser första halv kilometern.

Ebba sa...

Har ett par som jag inte minns var de kommer ifrån, de kostade typ 160 pix, inte så lyx alltså! Jag är jättenöjd. De har inte så jättehöga dubbar, vilket är skönt eftersom det skär i själen när man springer med stora dubbar på en asfaltsfläck - som att gå med skridskor på asfalt .. Sånna där som är anpassade för löpning som man spänner på - finns överallt, men var ute i god tid. Många år har storlekar varit slut innan november övergår till december.

Älska vinterlöpning förresten! Krispig luft i lungorna och med lite tur fin-snöiga vackra mornar! Jag funderar på att köpa Ice-bugs i år, skor med inbyggda dubbar. Har hört att de är bra!

Oskar sa...

Hej

Kul att du är sugen på vinterlöpning, det är som Ebba säger helt underbart. Såg att du undrade lite om löparskor med dubbar, på länken nedan kan du hitta en modell som vi rekommenderar.

http://www.sportamore.se/produkt/6410-icebug-pytho-l-bugrip-w-rodsvart

Lycka till med träningen.

Vänliga hälsningar
Oskar på Sportamore

Anna sa...

F: Craft säger du, ska spana!
vore urskoj att klämma lagg ihop, boka?

Ebba: o herre, dags att ge sig ut på jakt alltså!?

Oskar: bra tips där, tack!