torsdag, oktober 04, 2012

höstfeeling




mjukt & varmt. 
känns som bra ledord för höstens garderob. 
vinrött är en färg jag är lite feg med, älskar det i accessoarer men vågar inte riktigt gå all in. 

crazy pants har tydligen blivit det senaste halvårets mest gillade grej här hemma. 
orange, cerist och leoprint. 
här nedan ett par tights från Lindex i härligt gråsvart batik. 
som gör sig mycket bättre irl än på suddig bild.







vinrött





klocka - Triwa Fuxy Brasco Chrono /  jeansskjorta & mössa - H&M 
läppe - Oriflame / tights - Lindex / väska - Marc By Marc Jacobs


5 kommentarer:

Miss Marie sa...

I love crazy pants! Har rosa, turkosa, gröna, röda, blommiga... the list goes on! :) Snygg outfit!

liten sa...

Såg tightsen på Lindex...hade jag inte haft en tjockmage på g hade jag köpt.

Emma sa...

Äh herre gud, väskan, måste ha!

Librarybeth sa...

Missat tightsen! (Slarv) vinrött är min melodi, gillar så den färgen!!

Anna sa...

Miss Marie: du å jag :)

Liten: tror du inte att dom kan bäras under en tjockmage??

Emma: men eller hur?!?

Libby: slarv! du passar så fint i vinrött du!