onsdag, oktober 31, 2012

mosiga nu



men vilka dagar! 
jag är helt helt dagvild efter att ha kört fem dar på rad från i fredags. 
jag är övertygad om att det måste vara lördag idag. 

barnen ville inte vara lediga idag, inte på fredag heller för den delen. 
men jag tvingade dom för jag vill ju ha sällskap denna lediga dag. 
och nu är dom i precis samma mood som mig själv efter sölig frukost, starkt kaffe och de enda planerna vi har är att pärla lite samt att ta ett varmt bad. 

men lyckan i att veta att mina barn trivs på sina kommunala jobb och gärna vill hänga med sina kompisar även på lov. 
lyckan!




dagens lördagskänsla förstärks ju av att jag var på urtrevligt AW, typisk fredagssysselsätning. 

säger tack för trevligt häng och god mat!

det får vi snart göra om. 







annars har de här dagarna mest bestått av ett ständigt komatös-trött tillstånd på grund av tidiga kalla morgnar och konstant måndagskänsla på jobbet. 





kalla morgnar ja. 
och mörka kvällar. 







men en kväll var extra fin, och jag struntade i att det var kallt och mörkt, det var den kvällen då jag hade en date med min egen hemliga agent. 

och filmen var bra, men Craig är inte så himla Bondig i den här filmen heller. 






6 kommentarer:

smile sa...

Det var tomt i cyberrymden utan dig... Välkommen tillbaka! :-)

FiA FIT sa...

Åh hej igen! Fin bilder, fina ord! Tänk om mina barn var som dina :-). Mina vill ALLTID vara hemma om det går... men man får väl njuta. Tänk när de är tonåringar och ska hänga ute en massa. HEMSKA TANKE!

FiA FIT sa...

Åh hej igen! Fin bilder, fina ord! Tänk om mina barn var som dina :-). Mina vill ALLTID vara hemma om det går... men man får väl njuta. Tänk när de är tonåringar och ska hänga ute en massa. HEMSKA TANKE!

Marielle sa...

Härlig med lediga dagar efter helgens långa slit!
<3 din lampa, trånar efter en vit sådan...

Vesnas vardag sa...

Åh, Bondfilmen. Var den bra, vill gärna se den jag med.

Anna sa...

Smile: rar du är!

Fia: dom tycker så mycket om dig!

Marielle: min är inköpt på Ellos :)

Vesna: den var bra!!