tisdag, oktober 09, 2012

vad jag gör istället för att blogga

jobbar, ganska mycket faktiskt. daytime. 
sms'ar. 
tittar på Gardells triologi på Svt. 
gnäller på min son som vägrar middag. 
pratar om döden med min mamma. 
hetsäter Fischermans Friend. 
sover så tungt att jag inte hör väckarklockan. ljuset, hallå - du saknas mig! 
saknar finkaffe. 
försöker styra upp en middagsdejt. eller två. 
hyllar min dotter som börjar hitta flowen i läsandet. 
längtar till helgen. 
regerar i tvättstugan. 
saknar vin. 


4 kommentarer:

Emma sa...

Undrade just.
Saknar.

Marielle sa...

Den där vardagen och det där livet - jösses vilket innehåll de båda har! Och vilket tempo... Pust och suck samtidigt som det är alldeles, alldeles underbart!

//F sa...

Hoppas jag finns med på DEN listan...
Keep up the good work!!!

Anna sa...

Emma: <3

Marielle: TEMPOT! men just underbart!

F: but of course bästa du! soon!