torsdag, oktober 25, 2012

vardagskaos och finonsdag



helgerna är för få. 
jag har för många jag vill hänga med för att de ska kunna räcka till när det även ska jobbas. 

att glamma till en onsdag med vin och fina vänner är så himla värt! 

det behöver inte vara krångligare än lasagne på bordet och lite rött i glasen, kanske en kaka till efterrätt. 

mat och vänner. 

trötta barn och vardagsstök. 

jag har inget behov av att visa upp någon perfekt helgfasad med städade hem och krånglig mat. 

vardag är det jag gillar bäst ändå, guldkantad sådan. 





Vilda Penntrollet och hennes föräldrar besökte oss igår. 
hon blev väl omhändertagen av mina galningar och slocknade sedan sött på soffan. 

finonsdag!






2 kommentarer:

Emma sa...

Tack tack tack igen. Fin-onsdag deluxe! Puss

Anna sa...

puss ljuvliga ni!