torsdag, oktober 25, 2012

ringbyte



idag offentliggjorde så Prinsessan Madeleine sin förlovning med Herr !!! Chris

videon, ja vad ska man säga egentligen... 

men bröllopet ser jag framemot att spana på i sommar! 

bilder från Jessica Biel och Justin Timberlakes bröllop har hamnat i pressens händer. 

vad tycker ni om den rosa klänningen? 

jag gillar den! 

och tyllen bak i nacken är urfin, luggen passar henne så bra. 

det jag inte gillar med bilden; att Mr Right står med handen i byxfickan. 

det ska inte vara nonchalant att gifta sig, men jag kanske är lite gammaldags där. 



2 kommentarer:

Miss Marie sa...

Jag älskar den rosa klänningen! Kul att både Jessica, Anne Hathaway och Reese har valt att gifta sig i mer eller mindre rosa klänningar! Får vi kanske se det på Madde nästa år?! ;)

Anna sa...

rosa ska jag ha när jag gifter mig nästa gång!
Madde ja, hur ska hon se ut. tror tyvärr det blir lite tacky där...