torsdag, januari 03, 2013

gubb-date


nåväl, date och date. 

min mors julklapp var en helkväll på Cirkus med mig och herr Ledin. 

yey!

jag tänker att för att matcha mannen med de långa jeansbeklädda benen bör det bäras något lite 
rock-classy.

mina tre inspirationsbilder för kvällens val:





prickig blus och statement halsband. 
slitna jeans. 
I can do this. 

bilden är lånad från Frankie hearts fashion, en blogg som bjuder på mycket mycket fin inspiration. 
tips!






lite mera Östermalm : kavaj och halsduk. 
clutch till det. 

bärbart!






jeans, skinn och stickat. 
love. 

tyvärr äger jag ännu inga skinnbyxor men kanske fejkvarianten funkar? 

vojne vojne, det kommer inte att bli ett lätt val!




2 kommentarer:

Linda sa...

Har ett par från HM som jag är riktigt nöjd med, tror dom låg på 249;- Inga fickor bara en dragkedja fram och en knapp, sitter som en smäck ;)

Anna sa...

HM är alltid ett säkert kort :)