onsdag, januari 16, 2013

morgontipset


"du är en sådan reatjej Anna" 

så messade Linda till mig igår när jag var på galen jakt, äntligen utsläppt efter en veckas husarrest. 

och ja; det stämmer! 

älskar ett bra kap! känsla av att ha lurat systemet. 

min syster kallar mig helt frankt crazy cupon lady och det kunde inte stämma bättre. 

i detta snölandsskap vill jag ta tillfället i akt att tipsa om ett grymt bra pris på de varmaste skor jag någonsin ägt; 

Sorel. 

just nu till pangpris på Campadre
jag har modellen nedan som heter Joan of Arctic. 
riktpris 1799:- men just nu 899:- 
ett garanterat bra köp! 



1 kommentar:

Katja sa...

Jag har nyligen införskaffat ett par Sorel kängor, synd att jag hann göra det innan de hade så bra pris på Campadre. Oavsett så är det de bästa kängor jag haft, så himla sköna och varma. Tar alltid dem när jag går ut på promenad med lillan :)