måndag, januari 28, 2013



ny vecka och plusgrader här i förorten. 
förväntar mig att få hem blöta barn i eftermiddag. 

en ledig dag jag tänker fylla med plock, städ och träning. 
göra mig redo för resten av veckans fläng. 

ser ni En pilgrims död förresten? 
har aldrig läst en bok av herr GW men jag gillar serien. 
konspiration och galet fina skådespelarprestationer. 
Sveriges elit medverkar, flera jag gillar gillar gillar. 

med det sagt; 
såg ni gårdagens avsnitt? 
var det bara jag som tänkte på det här klippet 6.15 in i klippet när konstapel Waltin grät? 
fantastiskt. 

det var det, ha en härlig måndag på er! 

4 kommentarer:

liten sa...

Jag kollar och njuter! Han är så jävla läskig den där Waltin, huga! Serien skulle nästan kunna handla om vad som helst, med den uppställningen skådisar blir vad som helst ett nöje att se.

Anna sa...

jag får rysningar på hela ryggen bara han dyker upp i bild! hurr!
kunde inte hålla med dig mera!

Annakarin sa...

Alltså, han är så vidrig! Och ändå så HET! Ja, Jonas K då, Waltin är ju helt koko. Jonas, va. Sicken kille, va.

Marielle sa...

Avsnitt 3 väntar på mig på SVT play. Längtar!