fredag, januari 11, 2013


ja som jag längtat efter denna fredag. 
första ordenliga fredagsmyset detta året. 
en natts jobb och sedan en hel ledig helg i familj och goda vänners lag. 

men nej, mina halsmandlar ville tydligen annorlunda. 
halsfluss. 
minst två gånger per år.  
och jag är nära döden varje gång.

igår lyckades jag få mig en remiss för borttagande av dessa tillsammans med penicillinet. 

slumra, svettas, frysa och försöka svälja om vartannat.


fancy lunch idag bestående av koreanska nudlar. 
slippery little suckers som i alla fall  ramlade ner ganska lätt. 

fredagsmys i en ganska lugn variant. 

nu med en laptotp på magen bredvid barnen i soffan som tittar på Wildkids och Fredagkväll med Malin. 

inte så illa trots allt. 

tänker avsluta den här dagen med glass och sedan krypa ner i en renbäddad säng. 

ha en fin helg! 






5 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig fina fina ❤. Mina tjejer tittar också på Wild Kids och Fredagkväll med Malin. Kram Linda

liten sa...

Krya på dig fort! Vi har haft samma tablå här....smygtittade dock på elle-galans livestreaming på webben samtidigt ;-)

Anonym sa...

Knipsa bort de små (stora??) rackarna bara! Hade samma problem, till slut sex flusser på sju månader, nu är problemen väck - toppenskönt, har aldrig ont i halsen

Akan-Kakan sa...

Ajajaj, hoppas det blivit bättre!

Anna sa...

Linda: tack för rara ord!

Liten: och jag har smygsurfat litegranna :)

Anonym: jag hoppas verkligen att dom inte nekar mig det! din historia låter ju ruskig, stackare!

Akan-Kakan: nu så, nu börjar jag komma på banan!