måndag, januari 21, 2013

samtidigt på Instagram



jag vet inte vad det var. 
bara en halv veckas jobb i ryggen men ändå så ohemult trött på lördagen. 
vi kom ur pyjamasen först när barnen började prata om lunch. 

när min syster bjöd in mig på sockerchock pallrade jag mig givetvis genast dit. 





med lite socker i kroppen blev allt lite lättare. 
packade några macroner i en kartong och satte finsnöre om drickat. 
drog till goda vänner och fick en pangkväll. 







tror jag lider av något post-semester-trauma: 
blekheten & tröttheten mina vänner.

randigt och lite lockigt, så ett leende och filter på det. 
fick duga. 







trots sent i säng och några glas vin vaknade jag piggare på söndagen. 
nå, maken sa att han försökte väcka mig tidigare - så kanske var jag inte pigg-piggelin direkt. 

storstädning. 
sedan tog vi vårt pick och pack och drog till sjön för att grilla och hänga. 







det. var. så. himla. soligt. 






grillad korv, kaffe och kex. 
allt smakar så mycket bättre i naturen. 














när besvikelsen lagt sig över att skridskorna glömts hemma så var sparken en given hit. 
tusan vad det gick! 
sjörövarleken och diverse övningar för att hålla värmen hann vi också med. 
samt att pussas och prata lite om livet. 








stora tjejen drog på sig paljetterna och for mot ett sent söndagskalas. 
själv snodde jag på mig spinningdojjorna och kickade igång efter sjukdomen. 

sen middag. 
rena lakan. 
GW på TV. 

lediga helger; jag säger bara det. 




4 kommentarer:

Miss Marie sa...

Lööööövely! :)

Marielle sa...

<3 lediga helger!

Vesnas vardag sa...

Ser supermysigt ut.

Anna sa...

alla: finfina helgen....